Today I do different things what I share my beautiful sister's pics.Her style is different from mine.I love her style.She was a ballerina.So I see ballerian aura on her appearance everytime when I look.Let's look my ballerian sister's 3 pics withouth face :))
And come to me, I wear funny things.Minnie mouse and Snoopy dog accompany with me.Minnie mouse like CHANEL like me but she bought fake CHANEL things :))
My gorgeous ASH boots, my familly make gorgeous it with their feelings:))
Bugün farklı bir şey yaptım ve benim güzeller güzeli ablamın fotoğraflarınıda paylaştım.Onun tarzı benden farklıdır fakat tarzını çok severim.Eskiden balerin olmasından dolayı herhalde ona her baktığımda o balerin havasını hissediyorum.Hadi onun 3 yüzü olmadan paylaştığım fotoğraflarına bakalım :))
Ve bana gelelim,bugün eğlenceli şeyler giydim.Minnie mouse ve Snoopy dog bana eşlik ettiler.Minnie mouse da benim gibi CHANEL sevenlerden ama taktığı CHANEL ler sahte :))
Benim muhteşem ASH botlarım,onların muhteşem olmasını daha doğrusu hissettirmesini aileme borçluyum :))
But that bag is mine :((
Ama o çanta benim :((
Unfortunately,my charm was broken :((
Maalesef ki bu charmım koptu :((
At the end of the day;
Günün sonunda;
Today's MİU pic :)) He didn't awake .But he is very cool :))
Günün MİU fotoğrafı. Uyanamamış ama hala çok havalı :))
PANDORA
SWAROVSKİ
BURBERRY
ACCESSORİZE
ASH ITALIA
ZARA
MANGO
DİOR
THE BALM
LOREAL
HELLO KİTTY WORLD
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder