I convert my library to show place for this post :) Libraries shine with books but for this time not only with books.
I choose short-sleeved dress -that I bought it last year in İprkyol- for this hot day.And I wore odoriferous shoes :) from Shoes&More-I love there- in Cyprus.I think that entry enough.Let's pass the visual part.
Bu post için kitaplığımı sergi yerine çevirdim :) Kitaplıklar kitaplarla parlar ama bu sefer sadece onlarla parlamadı.
Havaların sıcak olmasından yararlanarak bugünkü tercihimi kısa kollu İpekyol dan geçen sene aldığım elbiseden yana kullandım.Ayakkabı olarak da benim en çook sevdiğim Kıbrıs'da ki Shoes&More dan aldığım KOKULU :) (çok tatlı bir kokusu var) ayakkabılarımı giydim.Bu kadar giriş yeter diyerek görsellere geçelim mi ???
I think statement in the shoes is wonderful.
Ayakkabının içindeki yazı harika bence.
I am jealous sürme from my sister but not suitable for me.Because it not clean easily-naturally :)- this reason enough for me for suitability.Unfortunately,I don't like make up.I do it when it came to my mind.If I wake up,I might clean all of them at any time :)
Sürmeyi ablamdan kıskandım ama pek benlik değil.Çünkü hemen çıkmıyor-doğal olarak bu bir sürme:)-ki bu bana uymayan kısmı.Maalesef ki ben makyaj yapmayı pek sevmem.Öyle aklıma gelirse yaparım.Yaptım mı da her an çıkartabilirim :)
At the end of the post or end of the peanut butter , I hope everyone will pass healty day .
Yazının sonunda ya da fıstık ezmesinin sonunda ,umarım herkes sağlıklı gün geçirir.
Elbise(dress):İPEKYOL
Ayakkabı(shoes):SHOES&MORE
Parfüm(parfume):BURBERRY
Toka(hairclip):AGATHA
Saat(watch):CASIO
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder